Máme hviezdu z reklamy

09.05.2014 23:23

Všetko začalo celkom nevinným telefonátom. "Dobrý deň zháňame psíka do reklamy. Chceme, aby sa čo najviac podobal tomu z Bambuľky. Viete nám takého zohnať?" Kto by si pomyslel, že to bude reklama, ktorá pôjde niekoľko krát denne na najsledovanejších televíziách na Slovenku?
 Trochu som mala obavy, pretože jediná trochu svetlejšia u nás je Ura. Ale neskôr som si spomenula na Hokyho, ktorý je u Aďky. Tak som jej to spomenula a hneď mi poslala zopár fotiek. O pár dní zvonil telefón opäť, "Dobrý deň v piatok nakrúcame!!!" Bola to správa ako ľadová sprcha. Pána som musela stopnúť, pretože som vôbec nevedela koho si vybral :D.Chŕlil jednu informáciu za druhou. "Najviac sa mi hodí ten posledný, čo ste poslali fotky, alebo ešte sa nám páčil ten z klubovej stránky...myslím, že sa volal Extír?" Pobavila som sa, pretože išlo o toho istého psíka. O nášho, teda Aďkinho Hokyho. Takže sme hneď volali Aďke. Spustil sa kolotoč telefonátov a vybavovaní, kto bude ochotný ísť spolu s Aďkou, Hokym a malým Paľkom na natáčanie. Nakrúcanie sa však posunulo. Veľmi som sa ho chcela zúčastniť, no môj zdravotný stav mi to nedovolil. Telefonovali sme si s Aďkou hádam v kuse :D. Mrzelo ma, že sa nemôžem zúčastniť, ale Aďka na šťastie nebola na všetko sama. Mala so sebou naše kamošky "angličanárky" :). Všetko zvládli úplne super. A kto si myslí, že  sa Hoky nenarobil, len sa poprechádzal a bolo, je na veľkom omyle!!! Hoky veľmi dobre vedel, že sa niečo deje, ten stres okolo natáčania, nervozita a nekonečné skúšky, všetko to prechádzalo cez neho. Napriek tomu, všetko zvládli na úplnú jednotku z hviezdičkou. Ďakujem Vám všetkým!!! Takúto reklamu sme v živote nemali. Teraz nás vidí celé Slovensko :). A mimochodom, Hoky je skutočne priamy potomok Dicka Cane da Ferma :)....
www.youtube.com/user/RaiffeisenbankaSK?feature=watch